Hei

Nirvana - Dumb

Yeah!

Lähden tänään viikonlopuksi Tampereelle läheisen ystäväni Moiran luokse. Uskallan lähteä. Tämän jälkeen en enää peru, vaikka aamulla tuntuisi miltä, enkä uskaltaisi edes asemalle. Kaipaan hänen seuraansa, kaipaan yhteistä rehellisyyttämme ja suorapuheisuuttamme, maailmanparannusta. Kuuntelemme toisiamme ja yritämme olla profeettoja toistemme elämässä, kun emme ole sitä omissamme. Odotan viikonlopulta paljon.

Luin jo aikaa sitten Lostiksen blogista, että Tampereella pidetään bloggereiden tapaaminen, jonne toivotaan runsasta osanottoa. Tekisi mieli tavata ihmisiä, joiden rehellisiä tekstejä olen kahlannut läpi edelliset kaksi viikkoa ja aloittanut siinä sivussa oman blogin. Kohdata ihmisiä, joiden kanssa olisi tod.näk. paljonkin jaettavaa. Mutta kuinka minä uskaltaisin sinne mennä. Sehän on tarkoitettu jollekin inside-porukalle, ei minulle. Kysyin asiaa ja sain vastauksen Kauralta ja Ullalta, 
että tule vain. Mutta eihän se voi olla totta.

Arghh

Mulla viilipytyllä menee hermot tän editorin kanssa. Rivitykset eivät mene millään kohdalleen. Auttaisiko Operan vaihto Mozillaan.

Yritän ylittää itseni ja hakeutua tapaamiseen kaiken uhallakin kun sattumalta Tampereelle juuri nyt lähden.

Punk-aikoina mulla ja silloisella avovaimollani oli lukuisia ihania lemmikkirottia. Mua jäi surettamaan eräs hömelö sellainen, joka piti minusta yli kaiken, 
juoksi perässäni ja nautti kun jaksoin toisinaan leikkiä 
hänen kanssaan. Liian usein torjuin Hömelön ja sitten se kuoli pois 
aivan liian pian 
aivan liian lyhyen elämän jälkeen.Toivon meidän tapaavan jossain punkkareitten taivaassa. Voisin korjata piittaamattomuuteni.

Kun avaatte säilykepurkkeja, niin muistakaa leikata kansi kokonaan irti.
Jos jätätte kannet raolleen, niin kaatiksen rotat takertuu niihin kiinni kuonostaan ja kuolevat erittäin epärottamaisella tavalla.

- Johannes -