Ei jaksa mitään.

Edes ryhtyä nukkumaan.

742636.jpg

Kuuntelen Beth Gibbonsin ja Rustin Manin levyä Out of Season.

Terapiassa on menneillään välivaihe. Isoja asioita on saatu käsiteltyä viime viikkoina ja uusia vielä isompia asioita pitäisi alkaa käsitellä. Milloin tää oikein loppuu. Niin moni trauma on vasta maininnan asteella. Terapeutti kertoi tänään, että saisin Kelalta rahoituksen vielä kolmanneksi vuodeksi kerta viikossa terapiaan. Minä kun olen jo haaveillut, että pääsisi muuttamaan täältä pois ensi keväänä terapian päätyttyä. Vaan niin se taitaa olla, etten mä ole oikeasti kokonaan tervehtynyt edes sen kolmannen vuoden kuluttua.

Enhän mä ole puhunut päättyneistä kahdesta elämäni pahimmasta 'suhteessa matto jalkojen alta' erosta kuin kahtena kertana eli tänään ja viime viikolla.

Ja olen aivan palasina.

Miksi terapeutin täytyy viisaana sanoa asioista niin kuin ne ovat, eikä ylläpitää mun ruusuista kuvaa, ettei mua petettykkään, eikä mulle tehty mitään väärin ja mä itse olen syyllinen tapahtuneeseen. Tässähän alkaa mennä usko toisiin ihmisiin.

Mutta kun mä en osaa puolustaa itseäni, taivun vaan.

841417.jpg

Give me a reason to love you
Give me a reason to be ee, a man
Its all I wanna be is all man



Kuvitelkaa osa 1


Puhuin terapiassa töihinpaluusta huolestuneena siitä, etten mä voi palata lain mukaisesti mun omalle myymälävastaavan paikalle, koska sit dominonappuloiden lailla kaikki muut joutuis astumaan askeleen taaksepäin. Mielummin vaihtaisin työpaikkaa.

Ja mähän olen jo luvannut mua tuuraavalle pomolle, etten vie hänen paikkaansa.

Siis mitä häh!

1530210.jpg
-- Miks toi Beth Gibbons on niin kaunis --


Kuvitelkaa osa 2


Joskus ennen ennen turpiinsaamisia mä tein töitä saadakseni itselleni naisen, johon olin ihastunut, mutta nyt ...

Istun ihastuttavan naisen vieressä uskaltamatta sanoa tunteistani halaistua sanaa, pöytään saapuu totaalinen luuseri ja renttu naistennaurattaja, johon tämä nainen kiinnittää silmänsä ja mitä minä teen. En avaa suutani, en tee mitään, en tuo esille itseäni, haukun itseäni ja häivyn paikalta, jotta tuo nainen voisi tehdä itselleen typeryyden sen sijaan, että edes koettaisin kepillä jäätä.

Terapeutin mukaan teen näissä usein toistuvissa tilanteissa pahasti väärin näitä naisia kohtaan, koska päätän heidän mielipiteensä heidän puolestaan. Kun mä siis sanon jotain vasta sitten kun hän roikkuu epätoivoisesti siinä rentussa, että olisin mäkin susta tykännyt, mutta ethän sä olisi mua ottanut.

1530209.jpg

Ja näinhän mä saan kätevästi ylläpidettyä omaa käsitystäni omasta luuseriudestani.

Tai sit mä vaan juon itteni siihen kuntoon, että oksennan pitkin lattioita kun ystäväni kertovat, että ootko sä noin sokea, ettet älyä miksi Tiina änkee aina sun viereen istuun ja jutteleen. Jollei yksi känniohari auta niin vähintään viides auttaa, eikä se Tiina enää tuukkaan istuun viereen, eikä edes moikkaa kadulla. No enhän mä olis voinu älytä, koska miten se muka ois voinu olla musta kiinnostunut.

Onko tämä aikuisen miehen toimintaa? Ei ole.

SSFbanner.gif


Kuvitelkaa osa 3


Tästä kaikesta huolimatta ja siitäkin huolimatta, että olen kehoni ja seksuaalisuuteni kanssa solmussa tämän prosessin vuoksi ... ihan totta ... mä aion koettaa päästä ensi viikon viikonlopuksi Manseen Sosiaaliforumiin. Siellähän olisi katsokaas tarjolla varmaan pilvin pimein fiksuja naisia, joiden kanssa saattaisi olla älyllisestikin yhteistä sen hippimäisyyden lisäksi. Mähän olen siis jo varsin kykenevä toimimaan eri tavalla, koska olen puhunut näistä asioista jo muutaman kerran terapeutin kanssa. Ei, enhän mä oikeasti juossut ketään blondia karkuun pari viikkoa sitten. Heh. Enhän minä sellaista.

Siis sitä kaikkein nolointa juttua tosta episodista mä enää kenellekään kun jo kerroin terapeutille. Tehän nauraisitte minulle.

Joten rakkaat lukijat (naiset varsinkin) mulle saapi tarjota Mansesta yösijaa ja vähintäänkin terassiseuraa 16. - 18.5. Siis, jos mulla olis varaa junalippuun.

Tämmönen vielä esiintys Telakalla. Jah!

Mä päätin eilen, että mä vietän Juhannuksen pilvessä Moiran kanssa. Perinteisen ryyppäämisen sijaan. Aina ollut noinpäin helvetisti kivempaa.

portishead7.jpg

 ~ ~ Johannes ~ ~

Lisäyksiä:

Ettekös ajatelletkin Bethin sytyttävän tossa kuvassa marisätkää.

Se noloin juttu? Kun se blondi pyysi mua mukaansa seuraavaan ravintolaan, niin en suostunut lähtemään ennen kuin sain erään toisen miehen lupaamaan, että seuraa perässä. Eikö ollutkin fiksua pyytää mukaansa kilpailijaa. Ei tässä vielä mitään.

En juossut suoraan karkuun halailun jälkeen. Blondi ei lannistunut torjunnastani, vaan pyysi mua tanssimaan. En lähtenyt, vaan kun hän lähti myöhemmin sen toisen miehen kanssa tanssilattialle, koska minä en halunnut tanssia, niin juoksin siinä vaiheessa karkuun. Aika vitun karmean typerää touhua. Ehkä on ihan hyvä, että käyn terapiassa.

Ja jos joku jostain kummallisesta ja omituisesta syystä lähtisi kanssani terassille oluelle niin ohessa keskustelunaihetta, koska eihän minun kanssani olisi muuten mitään puhuttavaa. Täälläkin vain paskaa jauhan.

En kai mä vaan nytkin yritä häpäistä itseäni.