Hei

1476678.jpg

John Lee Hooker soi. Sopii mielialaan. Aurinko paistaa, kävin jo kaupungilla terapiassa (hedelmällinen istunto jälleen) ja pyörähtämässä työpaikalla. Laitoin kotona epäterveellistä ruokaa, luin blogeja ja erilaisia forumeita pohtien paluuta kasvisruokavalioon. Olin 18 vuotta vailla punaista tai valkeaa lihaa, kunnes selvisi, että pavut & hernekasvit ei sovi mulle. No, selvisi miks mulla oli toistuvia vatsakipuja. Mut en mä tykkää lihansyönnistäkään. Jos koettaisi tiputtaa sen minimiin ja korvata lihaa jollain muulla kuin pavuilla. Mutta mielialaan. Jotain tekis mieli, muttei oikein ole mitään.

Olen yksinäinen. Oikeastaan.

Suurin osa ystävistä asuu muualla ja täkäläiset harvat ovat kiinni töissä ja parisuhteissaan. Tekisi mieli istua ja jauhaa asioista, vaihtaa ajatuksia, herätellä uusia ja ihmetellä maailmaa.

Jääkö mulle muuta vaihtoehtoa tänäänkään kuin asettua jollekin terassille ja tunkea muiden seuraan. Katua sit huomenna kulutettuja rahoja, väsymystä ja painonnousua. Mun paino on noussut noin 20 kiloa kasvisruoka-ajoista, jolloin olin kyllä reilusti alipainoinen, mutta toi alkava vatsakumpu. Yök ja ahistus.

Onko tää joku teiniangstipostaus?

1476676.jpg

Kahvivesi kiuhuu. Haen kupillisen Africafea. Reilua.

Jos menis Nokia mission tapahtumaan?

1476679.jpg

Tämmöiset kengät mä löysin, muttei ollut onneksi kokoa haluamassani violetissa värissä (hamppukankaasta yess) ja tilaavat kauppaan ainoastaan kerran vuodessa, enkä mä saa niitä briteistä, koska luottokortti on hyllytetty mun omasta toimesta.

I'm sooo baad
I'm a baad booyy

I'm baad
Like Jesse James


Vitut mä meen suihkuun, silitän paidan, laitan maiharit jalkaan ja lähen vitun terassille.

So loong

- Johannes -

PS
Arvatkaa vituttaako kun en pystynyt ostaan customprätkää sairauteni vuoksi. Oisin nyt ajelemassa/opettelemassa muiden seassa. Huoh. No, mä pääsen sen saman prätkän kyytiin viikoksi kesäkuussa.

1476684.jpg

Silitysrauta lämpiään ja suihkuun. Olis joku.