Hei,

 

Harvoinpa olen ollut yhtä uupunut kuin kurssin päätyttyä. Liian vähän unta, liian vähän omaa rauhaa, liian vaikeita asioita.

Kokoan tähän koko kurssin kuluessa saamaani palautetta:

Olen kuulemma eri avulias ja huomaavainen. Seuraan muita ja muistan ottaa koko porukan huomioon.

Olen kannustava ja rohkaiseva koettaen löytää asioista ja tilanteista positiivisia puolia.

Olen erinomainen keskustelija, vien keskusteluja eteenpäin uusilla huomioilla ja näkökulmilla. Kokoan keskustelujen lopputulemaa ja huomaan, jos ihmiset keskustelevat toistensa ohi.

Olen hauska seuramies ja löydän osuvia tarinoita omasta elämästä tilanteeseen kuin tilanteeseen. Saan ihmiset nauramaan itseironisella tilannehuumorilla ja tilannetajulla.

Olen älykäs ja omaan laajat tiedot kaikenlaisista asioista.

Olen herkkä, luova ja rohkea puhumaan vaikeista asioista. Pystyn itkemään seurassa.

Hymyilen aina, olen melkein aina iloinen, eikä minusta tosiaan näe kuika huonosti oikeasti voin. Tästä minulle sanottiin useaan kertaan, mikä tosiasiallinen naamio haittaa avun saamista. Osaanhan selvittää itseäni niin fiksusti ja rationaalisesti.

Jospa jaksaisi metsään kävelemään. Maailman ikinäkoskaan kaunein aurinkoinen pakkassää.

 

- Johannes -