AP070712035230.jpg

Kuuntelen tätä.

xinsrc_270301251021820410415.jpg

Lähdin liikkeelle 20-luvun tangoista siirtyen 40-luvun Glen Milleriin, uudempaan egyptiläiseen flamencoon ja Bob Dylaniin. Sit tätä ja sixpäkki olutta et salmiakkia. Ystäväpariskunnan luo istuun iltaa ja Olentoa tapaamaan. Suojakänni. Mikä vastuuton termi.

3.jpg

Leaving las Vegas fiiliksissä. Tiedätte kirjan & elokuvan. Upeita molemmat.

johnobrien2.jpg

Pidän liikkeellelähdöstä: Suihku, kraka kaulaan, rasvaa hiuksiin, dödöä kainaloon, hajuvettä ilmaan, sormuksia sormiin, hopeaa raskaasti, hopean vastapainoksi mustat panssarimiehen tyylikkäät sarkahousut, mustat 14 reikäiset maiharit, valkea kauluspaita, musta kraka, musta puvuntakki, ylösnapitettu militaarinen malli, musta ss-panssariupseerin suikka hopeaisella koristenauhalla, ruskea vetoketjullinen villapaita takin alle. Kruununa aito hopeainen ss-pääkallosormus.

Kuulostaa fetisitiseltä. Huoh.

LiamNeeson_SchindlersList.jpg

Oikeastaan mä haluaisin vaan nukkua kesään saakka. Kuolla pois tänä iltana.

5065607pic1.jpg

Miksi minä näen painajaisia ss-isoisästäni. Koko veljen perhe heräsi mun huutoon jouluna. Enhän mä ole edes ollut sodassa.

michael_wittman_char_tigre.jpg

- Johannes -

P.S.
SLista06.jpg

Minä olen oikeasti pohtinut alustavasti, jos alkaisin noudattamaan juutalaisten kristittyjen elämäntapaa eli jatkaisin ortodoksista uskoani, mutta pyrkisin noudattamaan arjessa sen lisäksi juutalaisia vanhatestamentillisia ja perinteisiä Mooseksen käskyjä perinteisine lisäyksineen. Kaipaan rutiineja, mutta tämä menisi varmaan liian pitkälle.

schinder%20and%20group.jpg

Huomaatteko. Minulla on selviä vaikeuksia löytää omaa viiteryhmääni, mikä kertoo siitä etten osaa olla tai löytää omaa itseäni. Bikeri juutalaiskristitty ss-fetisisti, joka kärsii mielenterveysongelmista. Löytyiskö kumppania moisella otsikolla.
n21879_27a.jpg