Hei


Haluan korjata erään käsityksen, mikä teillä lukijoilla saattaa olla tekstieni perusteella. Mä en ole aina rypenyt sukuni menneisyydessä ja isoisältäni saaman kasvatuksen muistelussa. Koko homma alkoi keriytyä auki vasta terapian myötä, enkä mä ajatellut koko asiaa aiemmin juuri lainkaan ja mikä tärkeämpää en edes muistanut paljoa siitä mitä mä nyt muistan faktoina ja tunteina.


Highfidelitybook.jpg
Ehkä mun hillitön työpaikka ei edes ole mun oma unelma.
Olemme alkaneet puida tätäkin kysymystä terapiassa.


968178.jpg

Mun on pitänyt lukea mun oma blogi läpi jo pidemmän aikaa, mutta olen ollut hämmentävän haluton tekemään sitä. Kenties mä en ole vielä ihan valmis tai pelkään turhaa. Katsonpa kumminkin mitä mä olen kirjoittanut ekaan postaukseen reipas vuosi sitten. ... Hetkinen.

... .. .

Koskettava. ainakin mun omasta mielestä. Jaca: Kyllä mä luen nää kaikki läpi, vaikka lupauksesta on kulutkin jo kauan aikaa. Ja kiitos myös Auringonkukkametsälle, joka on myös pysytellyt mukana!

653266.jpg

Eihän mun pitänyt kirjoittaa tällaista juttua (Tein jotain ennenkuulumatonta ja poistin nyt aamupäivällä julkaistun tekstin kokonaan näitä paria lyhyttä pätkää lukuunottamatta.), vaan kertoa, että tänään on ollut sellainen sunnuntai kuin sunnuntaiden kuuluu olla. Aurinkoinen, rauhallinen, tyytyväinen. Heräsin vasta puolenpäivän aikaan, keittelin aamukahvit, kävin suihkussa, tiskasin hieman, käänsin sohvan selkä vasten ikkunaa ja istuuduin lukemaan viimeisintä Harry Potteria kuunnellen samalla ulkoa kantautuvia lasten leikkien ääniä, mistä mä olen aina tykännyt, laitoin soimaan viikolla hankkimani 10 ceedeen klassisen musiikin kokoleman, kävin kaupassa, laitoin makoisaa ruokaa, nukuin päikkärit, keittelin kahvia, istuuduin uudelleen lukemaan Potteria ja siirryin äsken nettiin. Mukavaa. Mä pystyn viettään tällaisia perustyytyväisiä päiviä, vaikka olin vielä eilen masennuksen alhossa liian vaikuttavan shokkielokuvan ja humalan vuoksi. Taidan parantua hiljalleen :)


- Johannes -

P.S.
Keitän vielä kamomillateetä Harryn, Hermionen ja Ronin seuraksi. Hyvää yötä!