Ettei osaa olla yksin kotona.

51028~Led-Zeppelin-Stairway-to-Heaven-Po

Puren kirjaimellisesti porkkanaa, Led Zeppelin soi ja pohdin baariin, baariin, baariin. Ei olis ainakaan yksin vaikka yksin istuisikin. 

Harrastin yksin seurassa ahdistumista aiemmin kesällä enemmän.

promo005.jpg

Nää soittas tänään rokkiräkälässä. Ajaudun kumminkin sinne. Hetki...
Hain uuden porkkanan. Höh. Tää maistuu hieman kitkerälle. Murr murr.

Ystäväni Herkkä soitti mulle heti terapian jälkeen. Menimme kahville ja uudistimme ystävyytemme pitkästä aikaa. Tai olemmehan me aina olleet ystäviä, mutta emme ole keskustelleet puoleen vuoteen näin henkkoht tärkeistä asioista. Kyyneleitä vuodatimme molemmat. Mä olen niin tyytyväinen ja ylpeä Herkästä kui hän on mennyt asioissaan eteenpäin. Joskus ikiaikoja sitten vahdin hänen kotonaan, ettei hän hyppää ikkunasta sairaalasta päästyään. Siitä on kuljettu pitkä ja kivinen tie ylöspäin. Minä olin puolestani itse tiistaina Tali-Ihantalan jälkeen melkein sairaalakunnossa. Huh tätä elämää.

Törmäsin sit vielä ystävääni Taiteilijaan ja mekin kävimme kahvilla. Puhuimme unelmistamme ja niiden toteutumismahdollisuuksista sekä realistisista suunnitelmista. Mitä enemmän opin tuntemaan vuosien myötä Taiteilijaa, sitä enemmän arvostan myös häntä ystävänä, ihmisenä ja taiteilijana. Mullon tulossa häneltä tilausmaalaus keväällä.

Odotan jännityksellä millaisen version hän tekee. 
Sen tiedän, että tulen pitämään työstä.

telephone.jpg

prrr prrr prrrr

Mullon kännyssä antiikkipuhelimen ääni. Tietenkin.
Eräs ihminen, josta olen aikonut kertoa täällä, mutten ole vielä saanut aikaiseksi, soitti juuri. Lähdenpä hänen luokseen muutamalle oluelle vaihtamaan kuulumisia ja sit MELROSE. Yeah!

Vaginamonologeja1.jpg

Tartte taaskaan yksin kotona.

- Johannes has left the building -

elvisonstage.jpg