TheClashLondonCallingalbumcover.jpg

No, tulipa mennyttä muistellessa mieleen eräs hauska muisto. Tai ainakin minun mieltäni lämmittävä. Meillä oli goottipunkkariexäni Suorittajan kanssa kliseisesti lemmikkirottia. Todella ihania ja älykkäitä olentoja muuten. Mä pukeuduin monesti baarireissuille mustaan villapaitaan, jossa oli tyylini mukaisesti aivan liian pitkät hihat. No, mä otin toisinaan mukaani rottamme Rakun sinne paidan sisään. Sit vähemmän tuttujen tyyppien kanssa kävi, et jossain alkuvaiheessa iltaa joku samasta pöydästä huutaa kauhistuneena: "Mitä v**a, sullon rotta sun vaatteissa!"

rotta.jpg

Mä nauramaan sydämeni kyllyydestä: "Joo, sen on Raku ja se tykkää kaljasta!" Sit mä otin pienen tipan olvia kielelle ja nostin Rakun hihan sisällä suulleni. Sieltä se söpöläinen lipoi olvit mun kieleltä. Muu pöytäseurue Suorittajaa lukuunottamatta kiljuu kurkku suorana: "ÄLLÖÄ!"

rotta13.jpg

Punks never die!! Rah rah!

- Johannes -

P.S.
Argh. Iskee nostalgia. Jospa laittais tangoiltaan mustan puvun kans ikivanhat maiharit jalkaan.