Hoo


Myymälämme jätkät kävi istumassa iltaa mun luona, mukana mun tilalle palkattu uus hemmo. Tällaista ei ole tehty koskaan ennen. Arvostan elettä. Jännitti pirusti etukäteen. Aamupalaksi olutta, saunaan.lisää olutta, ruoantapaista massuun, jotta jaksaisi fyysisesti. Hemmot tuli. Oli oikeasti mukavaa. Jauhettiin asioita, musiikista paljon, mitä myymme työksemme, friikkijuttuja friikkejä kun olemme. Minä ylimpänä. Heh.

Tyhjennettiin kallis konjakkipullo, joka oli lahja mulle. Sekin vielä.

Mut mut.

Ilman lääkkeen tuomaa tasoittavaa, ääripäät leikkavaa vaikutusta olo on laskuhumalassa kaamea.

Viimeiset tyypit lähti puoli tuntia sitten. Mä riensin kotini siistittyä suoraan kylppäriin. Fyysinen helpotus ja kuvotusreaktio yksinjäätyäni. Kokoilin itseni oksennus & veriläjästä tähän koneen äärelle tärisemään. Vittu saatana!

Mä tärisen ihan hillittömästi.

Kylppärin lattialla maatessani mä luulin, et mun hyväksikäyttäjä seisoo mun takana. Lisää oksennusta ja verta. Olen pelkkä paskakasa.

Tossa se seisoo vieläkin mun takana kun mä tärisen tässä pelosta lamaantuneena. 

Auttakaa joku herrajumala.

..........

...........

hne hne

.......

ei se oo tossa

hne hne

kurkkaan välillä taakseni

ei se oo siinä.

M'ä en aio enää syödä lääketttä miten mä voisin parantuam jos se lääke blokkaa kaiken pois enhän mä voi parantua jollen mä nmuista.

- Johannes -

tolkutan etten mä tähän kuole vaikka se seisoo tossa

kunhan muistaa hengittää sisään ja sit ulos ja sit uuhestaan