Hei

 

1242678353_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mun lenkkeilyasu

 

Olenkohan maininnut? Pääsin depressiopotilaiden kuntoutuskurssille toukokuun viimeiseksi viikoksi. Odotan innolla uusia virikkeitä ja oppeja sekä irtiottoa arjesta. Tutkin äsken kutsukirjettä. Tartteisin ulko-ja sisäliikuntavaatteet sekä liikuntajalkineet. Kaivoin kaapista esiin lenkkitossut. Murenivat kokeillessa käsiin, ovat hapristuneet huomaamatta kun en ole niitä jalkaani laittanut kymmeneen vuoteen. Milläs rahalla mä uudet? Mä kun reippailen metsäpoluilla raskaissa armeijan maihinnoususaappaissa. Ei mulla mitään verkkareita tai suhisuhikamppeitakaan ole, koska mä käytän sisällä ja ulkona mustia budohousuja sekä eri armeijoiden kamppeita sarkahousuista maastotakkeihin. Voi luoja. Nauraakohan muut. Pitänee pakata jääkärireppuun jotain normaalia kevyempää. Pistin meilin onko lenkkitossut tarpeen vai pärjääkö sisällä sukkasillaan ja ulkona saappaissa. Vielä matkarahat jostain.

 

- Johannes -