Rocksteady


Ei oikein huvittanut mikään eilen eikä tänään, kunnes muistin, että mähän tykkään reggaesta! Alton Ellis kehiin. Johan alkoi jalka vipattaan ja hymy pyrkimään naamalle.

1510024.jpg

Eikä malta mennä edes nukkumaan, vaikka piti järkeistää vuorokausirytmiä.Taitelijan luokse vappuaattoa viettämään suoraan vigiliasta. Pitää varmaan ostaa vinkkupullo jo huomenna tiistaina ja pohtia mitä laittais päälle. Naamiaiset kuulemma. Ei mulla oikein ole mitään sellaista. Ska-asuakaan jaksa aina laittaa, eikä mulla ole rocksteady-asuakaan tai mukavan ruskeavoittoista kokopukua ruskealla lierihatulla.

1510025.jpg

Koettais palata keskiviikkona tähän fiilikseen.

Terapia olikin niin raskas tänään, että pakko kehittää jotain hauskaa. Tuli halju ja tyhjä olo kun tajusin miten moni ihminen on kävellyt mun yli mennentullen ja käyttänyt hyväkseen mun hyväksyntääni ja hyväntahtoisuutta. Olin kerrankin hiljaa ainakin pari minuuttia kokoillessani itseäni kasaan. Mikä hemmetin itsariselvittäjä taikka satunnaisuhde mä oikein olen. Ois pitäny kävellä niin monesta tilanteesta vaan ulos, et "Sä et voi tehdä tätä mulle. HAISTA PASKA!"

Mutta enhän mä koskaan tee niin. Syytän aina itseäni, koska en halua uskoa kenestäkään pahaa, että hän tekisi mulle vittumaisen oharin, vaikka mulle tehdään niitä alituiseen, kun olen liian taipuvainen.

Lee Scratch Perry soimaan. Jospa tää tästä.

1510026.jpg

You See

~ Johannes ~