Todella

Tai pitäisikö mun itkeä.

Laitoin ruokaa, alkuruoksi kasvislientä.
Liemi syvälle lautaselle.
Mutta en saa siirrettyä lautasta hellan äärestä ruokapöydälle.
Kädet tärisevät niin, että liemi lainehtisi pitkin lattioita.

Mulla on kaksi vaihtoehtoa.
1. Lusikoin liemen hellan ääressä seisten.
2. Siirrän matot tieltä ja kannan liemilautasen pöydälle. Lattian voi pestä myöhemmin.

Ongelmana lisäksi lusikoiminen, koska lientä tippuu lusikastakin pitkin pöytää.

Ääh.

Lisäksi olen alkanut kärsiä sekunnin mittaisista pätkimisistä. Katoan maailmasta hetkeksi. Päässä kuuluu naks ja humahdus käy läpi aivojen. Onneksi siinä ei ehdi kaatua pyörän kanssa. En ole autonajokunnossa.
Pitäisi puhua lääkärin kanssa ensi käynnillä.

Sit mä olen alkanut myös säpsähdellä nukkuessa. Herään äkisti kun vartaloni tempoilee. Samalla tavalla kuin sydänpysähdyspotilaat, joille annetaan voimakas sähköshokki rintaan. Kouristun ja kädet sekä jalat vispaavat ilmassa. Tuntuu pelottavalle. Tämä saattaa tapahtua monta kertaa yössä. Tästäkin lääkärille.

Liekö psykosomaattisia oireita vaiko jotain ihan muuta.

Liemi jähtyy.

Ryhdyn pohtimaan vaihtoehtoja ...

- Johannes -