Hei

 

En saanut tehtyä oharia yövieraalle, enkä jäätyä kotiin saunaillasta. Kännäsin. Huoh. Olo sen mukainen fyysisesti. Pää mulla on hajalla muutenkin, joten krapula ei tuo siihen mitään oleellisesti uutta. Pahentaapa vain osaltaan sekasortoista mieltä. Mulla alkaa repsahdella alkoholin kanssa. Hain kuntoutuskurssille, jossa opeteltaisiin mm. rentoutumistekniikoita. Haluan sinne, koska mä tartten muita pakokeinoja tuskasta kuin alkoholin.

Mä olen järkyttynyt. Selvisi, etten muista parin viimeisimmän exän osalta yhtään mitään seksielämästämme. Mielessä on niiltä osin pelkkää tyhjää. En pysty ankarasta yrittämisestä huolimatta palauttamaan mieliin ainuttakaan mielikuvaa rakastelusta, enkä oikein edes sylikkäin olemisesta saatikka suudelmista. Tämän taustalla on pakko piillä jokin vakava trauma ja ongelma kehollisuudessa ja seksuaalisuudessa. Minua pelottaa. Minua pelottaa sekin mitä kaikkea minä olen unohtanut omasta elämästäni ja mistä sekin kertoo, etten mä ole edes huomannut koko muistiaukkoa edes terapiassa.

Viimeisin exäni Tanssija sanoi kehoterapioihin perehtyneenä ja esiintyvänä tanssitaiteilijana heti eka yönämme, että mulla on todella vakava ongelma kehollisuudessa. Mä en huomaa hellää rakastavaa kosketusta, enkä muutenkaan ole tunneyhteydessä kehooni. Hän olisi pistänyt minut suoraan kehoterapiaan.

Aina ei ole ollut näin, koska muistan kumminkin 90-luvulta kuinka pystyin kokemaan herkän kosketuksen valtavan vavahduttavan tunnevoiman ja kykenin mm. hieromaan kumppaniani tuntien omien käsieni kautta hänen herkätkin mielenliikahduksensa kehonsa kautta. Mä hallitsin erään itämaisen hierontatekniikan aika perusteellisesti ja hieroin usein kumppaniani. En pystyisi siihen enää, koska olen menettänyt tunneyhteyden käsiini. Ne eivät puhu minulle enää. Olen menettänyt tämän kaiken. Minusta on tullut sokea.

 

- Johannes -