Hei

Tällainen fiilis. Siis levollinen, vaikken millään muotoa usko Jumalan vaikuttaneen yhtään mitenkään koko prosessiin.

Sain vihdoinkin myönteisen päätöksen Kelalta sekä määräaikaiseen työkyvyttömyyseläkkeeseen että asumistukeen. Tuloni tulevat olemaan 200 euroa kuussa suuremmat kuin luulin ja saan takautuvasti rahaa, mitä en arvannut. Nyt on hyvä olla. Huomaa kuinka helvetin rasittavaa jatkuva raha-asioista huolehtiminen onkaan kun huoli päättyy.

Tilasin kumminkin rohkeana viime viikolla hienon kannettavan, johon mulla siis on kuin onkin oikeasti varaa.

GetImage.asp?file=Kirjat%5CWEB_hitelerin

Tämä rakkine, jolla kirjoitan, veteleekin viimeisiään. Sammuu mm. heti, jos näytönohjain tarttee koko tehonsa yms Piti lukea eilen illalla koneen lakkoillessa, mikä olikin onni onnettomuudessa. Ostin kaupungilla pörrätessäni Guido Knoppin teoksen Hitlerin lapset, jota lukiessa ja kuvia lehteillessä muistui mieleen unehtuneita asioita lapsuudesta. Mm. leikkkejä & tuntemuksia ja rakentamiani mielikuvitustarinoita. Pitää puhua noista terapiassa kunhan etenen teoksessa. Mun mieluisin hahmo leikeissä oli joko Utopia-postaukseni kaltainen tutkimusmatkailija taikka kuolemanpartaalla roikkuva haavoittunut / sairastunut henkilö, joka vaan kärsi ja kärsi. Mä olen nykyään 100% varma, että mulla on ollut pahoja masennusjaksoja jo lapsuudessa ja välillä vaikka epäilen koko hyväksikäyttöä ikinä olleenkaan, niin kyllä mun traumat et muistot et noi kaikki jutskat viittaa siihen, että jotain pahaa on tapahtunut usein.

Mutta kaikenkaikkiaan nyt on hyvä olla :)


Ja mulla on nyt varaa käydä Hesassa, Turussa ja Itä-Suomessa. Jos menis tänään vaikka leffaan.

- Johannes -

PS

Saako noi youtube videot miten näkymään suoraan. Embed-jutskaa yritin turhaan.