Hei


Kantakapakissa. Soi ranskankielinen iskelmä. Esiintyi äsken upea performanssiryhmä kera sellojen & viulujen. Tuntuu hassulta olla nousuhuppelissa ekaa kertaa yli viikkoon. Vietin jouluviikon niin kiltisti, että pahaa tekee. Ulkoilin, kävin palveluksissa jne, mutta mähän jo kirjoitin tästä. Täällä istuu yks  mua reilusti nuorempi punk-tyttö.  Valkeita rastoja hiuksissanssa ja  hakaneuloja mustassa takissanssa, on pieni, mistä tykkään, pienikokoisista naisista.  Panettaa. Höh. Punastuu.  Tuntee itsensä vanhaksi, ikälopuksi  isäksi.

Huomenna uuden vuoden aattona olen jo luvannut matkustaa Hesaan yksityisbailuihin, jossa esiintyy kaksi bändiä. Mä en vaan jaksais paluumatkaa, enkä rahanmenoa junalippujen muodossa. Vaan siellä näkis uusia ihmisiä. Sinänsä hienoa. Ja Moira kielsi mua laittamasta natsiasuja päälle, mutta enpä (hihi hih) noudata ohjetta.

Lupaamani kommentit tullee ensi vuonna, jollei käy niin, etten jaksa lähteä Hesaan, jolloin ei oo niin kiirettä huomenna. Junassa vois mennä jo juomaan keskaria. Huoh.

- Johannes-

PS
Mitä helvettiä mä täällä teen ylipäätään. Olen ainoa ihminen yksin. Kaikki muut istuu iloisesti omissa porukoissanssa. Vittu saatana. Kotiin itkeen. Just joo.

PS
Kotona. Jimi Hendrix Born Under A Bad Sign. Nyt kun polttais jointin, niin voisin valehdella itselleni olevani onnellisempi kuin olen. En tartu pilleripurkkiin, en. Oikeesti. Miksi kaveri soittaa, et tule katsoon bändiä ja jättää sit yksin esittelemättä kavereilleen. Tein kerran noin yhdelle naiselle, johon mä olin ylen rakastunut, mut se ilmoitti, ettei pysty just sillä hetkellä, mä hänet uudenvuodenbileisiin tai mitkä lie olivatkaan kutsuin ja ignoroin alusta loppuun, vaikka halusin vierelleen, ystävät haukkui mut pystyyn jälkikäteen ja syystä, niin huonosti käyttäysdyin ja tämä nainen myös mut syystä pataluhaksi kertoi kadulla. Ja mä hölmö minä kun olisin halunnut hänet lähelleni.

Mä haluan pois tästä kaupungista. Mitä pikemmin sitä parempi. Tarkoitan muuttoa, en matkaa. 

The Wind Cries Mary. Nuoruuden menneitä mielikuvituksia. Lisää volyymia. Nuorena jaksoi uskoa sanoilla määrittelemättömään ja edelleen jaksan, joskin uskonnon puolella välittömän kokemuksen sijaan. Mut Jesse on m ulle välitön kokemus. Ja Foxey Lady sais kans olla.

House Burning Down. On minulle käynyt. Hippipaita. En jaksa tätä hermostuttavaa kappaletta. Seuraava sufflella. Machine Gun. Vietnam. Yksi hienoimmista rakastelubiiseistä. Miksi tuolloin tehtiin lukuisisa biisejä rakastelusta ja sen jälkeen vaan jumputusta.

...

Jään kuuntelemaan

...

Hear My Train A Comin', Live, Berkeley Community Theatre, May 30, 1970. Niin. Kun vielä yhden kerran.


Johannes has left the building