Hei

Wilson_Pickett_cover_iTunes_essentials-7
Voiko aurinkoiseen kevätpäivään sopivampaa musaa löytyä

Olen yrittänyt pitää blogiani kommenttiystävällisenä, mutta jättänyt viime aikoina itse kommentoimatta kommentteja. Hyi minua.

Ohessa kootusti viimeisimmille (paitsi Lumelle edellisessä postauksen ohessa):

Jaca,

Kiitos vapputervehdyksestä. Kuis vappusi sujui? Luinkin jo yläosattomista miehistä.

Pena,

Nuoruutesi sunnuntait kuulostavat kivoilta. Mihin ovat jääneet? Masentuneena on pelottavaa antautua ajatuksillensa. Mutta ilman ei parane. Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa.

Taru K,

Hmm. Olen unohtanut etsiä resitoitua Raamattua. Pitää kysellä forumeilla, turuilla ja toreilla. Olen muuten kuullut useamman ortodoksipapin kertovan, että varsinkin uran alussa liikutus on usein voimakasta ja pelottaa purskahtavansa itkuun kesken palveluksen. Minusta tuo on liikuttavaa ja kertoo paljon Jumalan läsnäolosta.

Olematon,

Koskettivat minuakin. Laitan johonkin kirjoitukseen lisää ja kivaahan noita on netistä etsiä ja kuunnella samalla. Vierähtää helposti ilta jos toinenkin.

Sakina,

Nokia missio teksti on edelleen työn alla (Siis sanaakaan vielä kirjoitettuna) ja saatan ehtiä toiseenkin kokoukseen ennen tekstin valmistumista. Olin niin järkyttynyt ekalla kerralla, että haluaisin kokea uudelleen. Heillä olisi Tampereella iso juhla, jossa paljastetaan uuden kirkkokunnan opit samana viikonloppuna kuin Sosiaalifoorumi. http://tampere.nokiamissio.fi/

En uudelleen, jotta järkyttyisin uudelleen, vaan jotta saisin havainnoitua paremmin mitä ympärilläni tapahtuu.

Minustakin omat vaatteeni näyttävät aina paremmilta muitten yllä. Kumma juttu. Vaikka mun käyttöönottamaani joskus kirpparilta löytämääni hattua kehuttiin eilenkin useasti, niin en mä usko. Paitsi salaa hieman hymyilen.

Pena uudelleen,

"Pieni eläin istui palmun alla, ja iso pähkinä putosi hänen päähänsä. Toinnuttuaan hän pelästyi, taivas putoaa! Hän lähti juoksemaan ja huusi taivas putoaa, ja niin monet muutkin eläimet uskoivat jä lähtivät seuraamaan, ja huutamaan samaa. Mutta he törmäsivät vanhoihin viisaisiin norsuihin, jotka rauhoittelivat: Höpsis, ei se ole ennenkään pudonnut!"

Tämä kertomasi intialainen satu helpotti mieltäni.

- Johannes -