Hei


Sataa kaatamalla. Jo useatta päivää. Ei tee enää edes mieli mennä sateeseen pitkälle kävelylle ja palata kotiin laittaan kuivaa päälle ja vettä kiehumaan teetä varten.

Söin äsken kahvin kanssa banaanin. Maistui ja tuntui karvaiselle. Jotain ihme nukkaa tms. pinnalla. Mulle tuli välittömästi todella äklö olo. Söin silti banskun loppuun vastentahtoisesti. Samalla kun pistin kuoret bioskaan, niin mä muistin mikä se maku ja tuntu on. Karva. Karvainen iho.

Ja nyt sitte alkaa paniikki nousta pintaan. Miten mä uskaltaisin muistaa ja purkaa pois. Onneksi mä lähden viiden minsan päästä polkeen vesisateeseen kohti terapiaa. Puhun siellä kummiskin ihan muusta. En kai mä voi odottaa terapian viimeiseen kertaan joskus puolentoista vuoden päähän. Enhän...

- Johannes -

PS

Käyn puolen tunnin väelin postilaatikolla tsekkaamassa, joko uus tietokone ois tullu postiin. Tai uus superlaadukas hiiri. Razor Krait. Jehna.