Hyvää iltaa

MatisyahuShakeOffTheDustArise.jpg

Poika kävi tänään. Lounastettiin, juteltiin hieman ja löysin hänen kokoelmistaan tällaisen upean artistin.
Matisyahu Usassa asuva juutalainen reggaeartisti. Ihanan letkeää musiikkia.

Sain imuroitua, pestyä pyykit ja tiskattua viikon tiskit. Aikaansaava fiilis. Soitin ystävälleni Moiralle. Hän korosti samaa kuin terapeuttini. Mä pärjään työssäni, jos vain luovun perfektionistisesta asenteesta. Minulla on niin kova halu palata töihin ja samaan aikaan pelkään jaksaisinko. Varmasti, jos osaisin luopua jatkuvasta hälytysvalmius-asenteesta. Pelosta, että tapahtuu jotain peruuttamatonta, jollen ole jatkuvasti täydellinen. Itsensä armahtaminen. Miksi se on niin vaikeaa. Luopua mahdottoman tavoittelusta & jatkuvan yrittämisen ja pettymisen kierteestä.

Mulle tarjottiin jälleen kerran alustavasti työpaikkaa et kiinnostaisko sua ottaa tällainen homma hoitaaksesi ja pistääksesi erään myymälän kuntoon, kun myy huonosti. Ihan eri paikka kuin nykyinen firma. Olen saanut aika ajoin samanlaisia tarjouksia, mutta kieltäytynyt aina uskalluksen puuttessa. Sanoin tällä kertaa, että kiinnostaa, otan vastaan, palataan asiaan kunhan asia selkenee 
muilla tahoilla. En aio enää luopua etukäteen. En enää. Tartun kiinni tarjottuihin tilaisuuksiin.

Mä lähden ihan just Rokkiterassille kaverin seuraan. Parhaat päällä, iskufiilis, mä olen hyvä mies ja mulla ois tarjottavaa ja mä kaipaan läheisyyttä. Letkeä fiilis aivan luonnollisesti ilman pössyä. 

En kai mä vaan ole onnellinen?

- Johannes -