Hoidin lauantaipäivän yksin töissä. Pidän näistä itsenäisistä päivistä. Saan puuhata asiakkaiden kanssa just kuten tykkään ja soittaa mitä musiikkia mä haluan. Suljin myymälän mitä nyt päästin ovea lukitessani vielä sisään pari venäläistä turistia. Leppoisasti kanssanssa vielä 20 minsaa. Sit siivoamaan ja laskemaan kassaa kiskalta haetun oluen voimin. Taitaa tehdä mun mieli baariin, etten malta kuin käydä kotona vaatteet vaihtamassa ja täyttämässä jääkaappia aamun varalle.

Mun puku oli menestys CMX:n keikalla. Olin otettu. Mä osaan aivan oikeasti pukeutua tyylikkäästi, vaikka sotilaallisuuden hakemisen selvittäminen saikin mut perjantain terapiassa itkemään ja unohdin välillä jopa hengittää. Liikumme syvissä vesissä kestokykyni rajoilla. Kiitos upseeri-isoisäni ja tiukan isäni. Mä haen selvästi sekä lapsuuden avuttomuuden ja halveksinnan kokemuksia sekä ulkoista miehekkyyttä. Oikeasti mä kun olen iloinen ja nauravainen symppisveikko, ujokin vielä. Jämäkässä asusteessa saavutan jämäkän rohkean olon ja uskallan olla sellainen, mitä en muuten saa sallittua itselleni. Sanoa EI tai HALUAN.

Keikka?
Oli upea.

1016621.jpg

Juliette Lewis & the Licks soi. Garagepunkrockenergiaa.
Oisko tänään jossain jokin garagekeikka... Ihan sama. Jonnekin mä yksinäisyydessäni kuitenkin päädyn. Ole oikein enää uloslähteviä kavereita. Ainakaan sellaisia, joille kehtaisi soittaa ja ulos pyytää.

Melkein tein tuttavuutta tänään erään prätkäjätkän kanssa. Tuun heidän kanssaan aina hyvin toimeen. Leppoisaa porukkaa. Osittain näiden kokemusten vuoksi mä yritänkin ostaa keväällä 650 kuutioisen Yamaha Customin erikoispakoputkilla, et pörisee vielä kuuluvammin ja matalammin. "Johannes menee tuolla!" Jeh.

1016637.jpg

Viiteryhmä. Haen sotilasasusteilla negatiivisia reaktioita, mutten niitä saa. Päinvastoin. Punkkuteet toimisivat paremmin, luulen. Äh. Tän ikäinen mies ja puran terapiassa pukeutumistani. Onko tämä säälittävää.

Ikävä ystäviä. Jos mulla ois riittävästi rahaa lähtisin Moiran ja Psykologin luokse Manseen.

Comin' Around.

- Johannes -