Hei

zoom_22ndC.jpg
22nd Chasseur a Cheval-Egypt

En mä mihkään Setan bileisiin saakka päässyt. Eksyin ihan muualle eli kattoon erinomaista coverbändiä. Humalluin, taas kerran, mutta sain nukuttua eka kertaa moneen moneen yöhön. Edellisenä yönä esim. en nukkunut silmällistäkään. Ainoastaan hetken päikkärit uudessa makuupussissa.

Mua pelottaa. Ajatukset ovat käyneet sekavina useana päivänä. En tiedä tällä hetkellä olenko hereillä vai unessa. Pukkaa mieleen muistikuvia muinaisista unista ja muistosta sekoittuen kummalliseksi keitoksi. Fysiikkakaan ei oikein toimi. En jaksaisi millään hengittää, jättäisin mieluummin kokonaan väliin. Kädet tiputtavat alinomaa tavaroita ja pää heiluu sinne tänne. No, ei ehkä aivan, mutta siltä tuntuu. Mua pelottaa.

Kopioin eilen DVD-levyille noita Attenboroughin dokkareita ja DVD:n pinnalle otsikoiden kirjoittaminen oli yhtä helvettiä, vääristyneitä ja vääriä kirjaimia. Tuli yhtä sotkua. Jokin heittää selkeästi. Kaikista pahinpama flasbackfiilis ikiaikaisista lsd-tripeistä.

zoom_7bisH.jpg
7th bis Hussar in Egypt-1799

Mä luulen, et se viimeviikkoinen Kelan kirje herätti mussa liikaa muistoja ja kehomuistia. Mä taidan muistaa hyväksikäytöt. Tiedän ja tunnen kehossani. En pidä tästä, en edelleenkään haluaisi. Terapia alkaa uudelleen kesäloman jälkeen maanantaina. Mun pitäisi aloittaa siis vihdoinkin hyväksikäytöstä puhuminen.

Tämän kaiken tiedostaminen saa mut sekaisin. En mä kai oikeasti ole sekoamassa. Yritän vain blokata muistot ja yritys saa mut sekoilemaan, koska muistot pyrkivät pintaan jollain tavalla. Näin luulen.

Juon kahvin loppuun, käyn saunassa ja taidan palata nukkuun turvalliseen makuupussiin L'Ham De Focin soidessa.

zoom_5C.jpg
5th Chasseur a Cheval

- Johannes toivottaa kaikille mukavaa viikonloppua -

Myös itselleni.

On tää. Kaadoin just kahvia pitkin näppistä. Perhanan hervoton vartalo. Samanlainen fiilis kuin jännittäessä niin pirusti, et tärisee. Ja niinhän mua pelottaakin. Kun joku tulee (tiedän kuka) tulee ja raiskaa. Sorry kun kirjoitan suoraan. Mä kaipaan pois. Keräsin joskus yli 60 kirjaa Ranskan vallankumouksen ja Napoleonin ajoista. Haluaisin mukaan Napoleonin Egyptin sotaretkelle. Se on yksi suurista unelmistani.