12296toots1.jpg

Pitäisikö kirjoittaa jotain vuodenvaihteeseen liittyvää. En mä halua.

Terapeutti pelasti mut tänään. Olin eilen valmis sairaalaan. Sietämätön olo, kertakaikkiaan. Vittu!

Mut jotenkin asiat loksahti paikoilleen, kun ymmärsin miksi tunsin kuin tunsin. Mussa alkaa herätä itsensäpuolustaja. Koin jouluna ylen vahvan ristiriidan ainaisen myötäilijän, sopeutujan ja sillanrakentajan roolin ja omien tarpeideni välillä. Miksi jatkaa enää samaa.

Django.jpg

Kirjoitinko jossain välissä, että mä yritin tässä eräänä iltana joulun alla tappaa ihmisen?

Skinhead-s.jpg

Ihan oikeasti. En jaksanut enää humalaltani ja vittuuntuneisuudeltani jäädä ainaiseksi sivustakatsojaksi.

Skiniääliö riehui etnopizzeriassa. Minä nousin, et nyt mä kerrankin meen väliin ja tosissani purkaen kaikki patoutumat ja vihat vanhempia, koulukiusaajia, tätä helvetin elämää kohtaan, et yritin taittaa siltä älykääpiöltä niskat. Koin itseni loukatuksi kuten työntekijät, ainaiseksi altavastaajaksi ja nöyryytettäväksi.

Onneksi epäonnistuin. Istuisin muutoin jo linnassa.

skinhead.gif

Mut hei!

Mullon ollut tänään niin onnellisen tyytyväinen olo jazzin soidessa kynttilänvalossa etten halua mennä nukkuun. Huomenna saattaa palata keskiviikon kauhu ja haluan jatkaa hyvää oloa niin pitkälle kuin mahdollista.

Parempaa tulevaa vuotta kaikille toivottaa

- Johannes -

Muistattehan rakkaat lukijat silti, että kaikki skinheadit eivät ole natsirasisteja, 
kuten ei ollut alkuperäinenkään skiniliike.

parker1.jpg