Hei


Aivan puhkiväsynyt olen, mutta kirjoitan jotakin saadakseni mielen pois Tampereen reissusta, joka oli sekä yllättävän onnistunut että pettymys.

Miksi huolehdin joistain asioista ylimaallisen voimakkaasti. Ystäväni hävisivät perjatai-iltana Tentti-baarista yllättäen juomaan kotiinsa viskiä ja tanssimaan, nakkasivat mulle avaimen. Olin juuri hakenut tuopin ja jäin hämmentyneenä juomaan vielä sitä. Painuin ajankulukseni nettiin kommentoiden kaksi kertaa Marian blogiin. Sit tunnin päästä ystävän luo, jossa oli menneillään vuosisadan hipat. Ja mä olisin halunnut vain nukkua, mutta siitä mitään tullut ja sain edustaa ko. leideille koko miessukupuolen paskamaisuutta. Huoh. Mä kumminkin panikoin hiprakassa kirjoittamiani kommentteja kotiinpaluun saakka jännittäen mitä paskaa mä olenkaan kirjoittanut ja kuinka pahan mielen mä olenkaan aiheuttanut typerillä kommenteillani. (Anteeksi Marialle, jos tällaista aiheutin.) Mistä mä keksin toisinaan vajota 'anteeksi olen olemassa' moodiin. Ei hyvä.

oriol_hernando_jhikoman.jpg

Koko reissun hienoin hetki oli Telakalla esiintynyt Jhikoman. Istuin aivan lavan edessä ja katsoin hymyillen muutamaan kertaan toista rumpalia. Nauroin koska mulla oli kivaa ja hän alkoi nauraa, koska hänelläkin oli kivaa ja nauroimme yhdessä, koska meillä oli kivaa. Mullon vieläkin hyvä mieli tästä kontaktista.

safariendelea-200x199.jpg

Lumelta lainattu Meemi:

Onko sinulla ollut tunteita ihmistä kohtaan, joka ei ole tuntenut samoin?
* Liian monta kertaa.

Mitä koruja käytät?
* Kultainen korvis ja hopeinen sormus sekä puinen risti kaulalla hopeisessa ketjussa. Kaikki pelkistetyn askeettisen konstailemattomia. Nuorena pidin lukuisia korviksia ja sormuksia.

Lähtisitkö ikinä ulos pukeutuneena vastakkaiseksi sukupuoleksi?
* Olen yksissä bileissä näin tehnytkin.

Mitä sinulla on ylläsi sängyssä?
* Öisin ei mitään. En mä osaa nukkua vaatteet päällä. Peitto tietenkin.

Jos voittaisit lotossa, mitä tekisit ensimmäisenä?
* Pyörtyisin.

Kultaa vai hopeaa?
* Molempia.

Hampurilainen vai hot dog?
* Onko näillä joku ero? Eiks ne siis ole sama juttu?

Jos voisit valita vain yhden ruokalajin, mitä söisit loppuelämäsi, mitä se olisi?
* Jokin curryintialainen lautanen salaatteineen.

Ranta, kaupunki vai maaseutu?
* Kaikki. Asuisin mieluiten rannalla maalla kaupungin lähellä.

Ketä kosketit viimeksi?
* Moiraa halasin lähtiessäni kohti kotia.

Oletko itkenyt viimeisen kahden viikona aikana?
* Viimeksi tänään katsoessani uusinta Lostin jaksoa, jossa koko porukka ...

Oletko rakastanut jotakuta niin paljon, että olet itkenyt hänen vuoksi?
* No höh. Tietysti olen.

Rullaatko spaghetin haarukan ympärille vai katkotko sen?
* Katkon. Mä en osaa syödä niitä rullaamalla.

Puhutko unissasi?
* Kuulemma toisinaan.

Ranta vai uima-allas?
* Kesällä ranta, talvella uima-allas. Tykkään uimisesta.

Lempibiisi tällä hetkellä?
* Öö. Nick Caven uusimman levyn vika kappale.

Onko sinulla ikinä mielestäsi ollut täysin onnistunutta suhdetta?
* Melko täydellinen kyllä, minkä kariutumisesta en ole toipunut vieläkään.

Missä haluaisit olla nyt?
* Toivon mukaan kohta lillumassa peittojen välissä omassa sängyssä. Kunhan katson vielä ensin uusimman Galactican jakson. Jokohan ne löytää maapallon?

Oletko ikinä särkenyt kenenkään sydäntä?
* Kyllä olen. :(

Saanut sormusta?
* Kihlasormusta en. Muutoin naiset ovat jostain syystä lahjoitelleet mulle aina sormuksia.

Viimeisin lahja jonka sait?
* Se hymy keikalla. :)

Viimeisin urheilulaji jota harrastit?
* Japanilainen itsepuolustuslaji ja aamu-uinti.

Mihin kulutat paljon rahaa?
* (Kaljaan ja) ruokaan menee eniten rahaa.

Tämän hetkinen ihastuksesi?
* Eipä ole. Voi kun olisi ollut mukava tulla kotiin jonkun syliin. Tuntui tosi tylsältä tulla yksinäiseen ja hiljaiseen asuntoon.

Tämän hetkinen mielialasi?
* Liikaa asioita ja väsymystä mielessä.

Kuka sai sinut viimeksi suuttumaan?
* Pari idioottia sosialiforumin keskustelussa. Argh. Teki mieli lyödä sitä toista.

Kuka sai sinut viimeksi nauramaan?
* Haa! Mulla oli tosi hauska automatka kotiin kahden naisen kyydissä. Yhtä naurua.

Mikä kaduttaa?
* Just nyt ei mikään.

Kenelle lähetit viimeksi tekstarin?
* Autokuskille.

Minkä elokuvan näit viimeksi?
* Perhana. Eiku. Hmm. Se Doomsday.

Asutko vanhempiesi kanssa?
* No en, eivätkä ottaiskaan, vaikka multa menis asunto alta. Tunnen yhden 30+ ikäisen, joka asuu. En ymmärrä.

Kenen kanssa keskustelit viimeksi ja mitä asia koski?
* Jauhettiin automatka huumorilla.

Oletko koskaan ollut ilman alushousuja?
* Siis mitä? Oikein helteellä en pidä housujen lisäksi alushousuja.

Oletko ollut rannalla yöllä?
* Olen.

Viimeisin kuulemasi laulu?
* Nick Caven uusimman levyn vika biisi.

Käytätkö silmälaseja?
* Pakko, jos haluan nähdä jotakin.

Viimeisin asia, jonka joku sinulle osti?
* Moira ruokaa. Kiitos. Mahtavaa currykanaa riisillä.

Pidätkö tanssimisesta?
* Jee. Mutten aina kehtaa. Reggae on kivointa tanssittavaa.

Ketä aiot seuraavaksi suudella?
* Ei oo ketään, jota suudella. Jospa ilmaantus Juhannukseen mennessä ...

Suihku vai sauna?
* Ehdottomasti sauna. Voisin saunoa joka ilta.

Milloin viimeksi juoksit?
* En muista. Oikeasti.

Onko farkuissasi reikiä?
* En omista farkkuja. Vai omistanko. En ainakaan pidä. Joissakin sammareissa on reikiä.

Milloin viimeksi näit ihmisen josta olet kiinnostunut?
* Aaa. S.forumissa oli niin paljon kauniita naisia, mutta ihastuksen kohdetta ei ole ollut pitkään aikaan. Olento viimeksi, mutta olen päässyt sen yli. Mä toivoin, et olisin löytänyt sieltä jonkun, mutten edes puhunut kenenkään kanssa paitsi paneeleissa.

Nukutko kahdeksan tuntia yössä?
* Useinmiten kyllä.

Syötkö taikinaa?
* Jos leipoisin vielä, niin piparkakkutaikinaa. En ymmärrä miksi se pitää pilata paistamisella.

Voisitko elää ilman tietokonetta?
* Riippuu siitä miten muuten eläisin. En voisi nyt.

Pukisitko poika-/tyttöystäväsi vaatteita?
* Jos mahtuis ja olis sellainen. Olen aina pukenut seurustellessa. Mitä väliä?

Mitä teet huomenna?
* Terapia, eräs infotilaisuus illalla. Vois siivota.

Onko sinulla astianpesukonetta?
* Ei enkä halua. Mullon vähän yhtään mitään koneita.

Selviäisitkö vankilassa?
* Joskus päätin hakeutua vankilaan lepäämään, mutta tulin järkiini.

Unelma-autosi?
* Joku, mikä jyrisee ärhäkästi ... Land Rover tms. rujon miehekäs.

Kuka/ketkä merkitsevät eniten sinulle?
* Lapsi, veli perheineen, ystävät.

Mitä söit viimeksi?
* Hapankorppua, jossa voita, valkosipulia, oliiviöljyä, leikkelettä ja vahvaa emmental-juustoa, juomana luomuminttukamomillateetä.

Onko kukaan muuttanut elämääsi?
* Jep !!!

- Johannes -