Hei,

 

Minua ilahduttaa kuinka moni dissosisaatiopotilas kirjoittaa blogia. Minun blogini vasemmasta reunasta löytyy Seurailen näitä -laatikko, jossa linkki seitsemään dissosiaatioblogiin. Unipolkua ei valitettavasti ole enää päivitetty, mutta se kannattaa silti lukea läpi. Paljon asiaa ja kauniita koskettavia kirjoituksia. Muitakin blogeja löytyy, mutten jostain satunnaisesta syystä seuraa kaikkia tai tiedä kaikista. Jos haluat kertoa omastasi tai suositella jotain blogia, vinkkaa rohkeasti kommentissa.

Minulle muiden blogeista ja teidän kaikkien kommenteista on ollut enemmän apua ja iloa kuin pystyn sanoin kuvaamaan. Olen oppinut paljon muiden kirjoittamista kokemuksista ja keinoista ongelmien ylittämiseen. Tärkeintä minulle on kuitenkin tunne yhteisöstä. En ole yksin, en ole mielipuoli, moni muu ihminen jakaa surullisesti ja valittavasti samanlaisen elämänkohtalon kuin minä ja kukin selviää kaikesta tuskasta huolimatta jotakuinkin samanlaista polkua edeten kohti eheämpää elämää ja persoonaa.

Unohtamatta ei-dissoihmisten kommentteja. Ne ovat aivan yhtä tärkeitä ja tuovat muassaan jalat takaisin maan pinnalle -huomioita.

Kiitos teille, jotka olette olemassa !

Liikutun. Huoh.

 

- Johannes -